Bafta Awards Kristen Stewart




Översättning: Glöm inte, denna söndag Kristen Stewart är nominerad för Orange Rising Star Award på BAFTAS! Oh, och som om du behövde ytterligare en anledning att kolla upp det, är Rob presenterar vid Awards också! Tune-in på BBC America söndag klockan 8 ET att titta på, och E! kommer att ha röda mattan wrap täckning upp måndag morgon kl 7 ET

Denna söndag är alltså Kristen nominerad för Orange Rising Star Award.
Den enda information jag kan hitta är på E! kanalen.

18:00 Countdown to the Red Carpet: The 2010 Orange British Academy Film Awards

18:15 Live From The Red Carpet: The 2010 Orange British Academy Film Awards

19:15 Live From The Red Carpet: The 2010 Orange British Academy Film Awards


Det är på söndag.Grattis till er alla som har E! Jag har sån tur att jag har den ;)
Men jag kommer att uppdatera om den för dom som inte har sett.
OBS: det kanske inte är BAFTA Awards med Kristen. Men vi får hoppas. För att detta är den enda information jag har hittat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0